×

توپ بوسوبال JOREX کد MF-BS450

5,460,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات
 توپ بوسوبال MEGAFITNESS کد BS-450یکی از بهترین وسایل ورزشی برای بهبود عملکرد بدنی و افزایش شادابی و سلامتی است که میتواند شما را به بهترین شکل ممکن به فرم بدنی دلخواهتان برساند و تمرینات خود را با شدت بالا و اطمینان و راحتی بیشتری انجام دهید.

کراس فیت در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین روش‌های تمرینی در سراسر جهان تبدیل شده است و امروزه بسیاری از باشگاه‌های ورزشی و مراکز تمرینی در سراسر جهان از این روش استفاده می‌کنند. با تمرینات کراس فیت، می‌توانید قدرت بدنی خود را افزایش دهید، وزن خود را کنترل کنید، عضلات خود را تقویت کنید و به سلامتی بدن خود اهمیت بدهید. درباره تاریخچه کراس فیت (CrossFit) باید گفت که اینورتوشن هوشمندانه‌ای است که توسط گرگ گلاسمن در دهه ۱۹۹۰ ایجاد شد. کراس فیت یک روش تمرینی است که بر اساس ترکیبی از تمرینات ورزشی مختلف مانند شنا، دویدن، بدن‌سازی و بوکس به شکلی هماهنگ و سریع اجرا می‌شود. این روش تمرینی برای بهبود قدرت بدنی، تعادل، انعطاف پذیری، قدرت عضلانی و تحمل بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. هدف اصلی از کراس فیت، ارتقای عملکرد بدنی و حفظ سلامتی است.
توپ بوسوبال MEGAFITNESS کد BS-450 مناسب برای تمرینات بوسوبال است که باعث تقویت عضلاتی در قسمت‌های مختلف بدن می‌شود. در حین بازی بوسوبال، بسیاری از عضلات بدن مانند عضلات پا، شکم، پشت و دست درگیر می‌شوند. با تمرین با توپ بوسوبال MEGAFITNESS کد BS-450، می‌توانید این عضلات را تقویت کنید و قدرت بدنی خود را افزایش دهید. همچنین، بازی بوسوبال باعث بهبود تعادل و هماهنگی بین دست‌ها و پای‌ها می‌شود.
توپ بوسوبال MEGAFITNESS کد BS-450 یکی از بهترین و محبوب‌ترین توپ‌های بوسوبال در بازار است که برای تمرینات بوسوبال با کیفیت عالی تولید شده است. این توپ با طراحی منحصر به فرد و ویژگی‌های فنی برتر، به شما کمک می‌کند تا تمرینات بوسوبال خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. جنس پوسته‌ی توپ از مواد با کیفیت بالا ساخته شده و دارای مقاومت در برابر سایش و ضربه است. همچنین، داخل توپ از بالاترین کیفیت لاتکس استفاده شده است که به توپ انعطاف و کنترل بیشتری می‌بخشد و با طراحی زیبا و جذاب و ویژگی‌های بسیار خوب و کیفیت بالای این توپ، می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای تمرینات بوسوبال در نظر گرفت.

توپ بوسوبال MEGAFITNESS کد BS-450 بار دیگر توانایی این برند را در تولید محصولات با کیفیت و متناسب نیاز ورزشکاران نشان داده و فروشگاه آنیک با عرضه این محصول بصورت اورجینال، با کیفیت و با قیمتی رقابتی اطمینان خاطر ورزشکاران را برای تهیه محصولات با خاطری آسوده فراهم کرده است.
ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
MF-BS450
ابعاد
قطر: 65 سانتی متر
وزن
9 کیلوگرم
جنس بدنه
لاستیک نرم
ارتفاع
25 سانتی متر
وزن قابل تحمل
136 کیلوگرم
کیفیت
درجه 1
نوع ورزش
هوازی و امادگی جسمانی / کراس فیت
اقلام همراه
1 عدد پمپ باد2 عدد دستگیره کشی
برند تولید کننده
JOREX
کشور سازنده
تایوان
دیدگاه و سوالات (0)