×

راکت بدمینتون ویکتور Lighte Fighter 7000

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

راکت بدمینتون ویکتور Lighte Fighter 7000

چون این راکت فقط 76 گرم وزن دارد، راکت بسیار سبکی است. فایده این مدل سبک عکس العمل بالاست که در ورزش دفاعی و دو نفره بسیار موثر است. در نتیجه با وزن کم ضربه های قوی می توانید بزنید. به همین علت برای ورزشکاران غیر حرفه ای مناسب نیست.

*برای هر نوع بازیکن حرفه ای مناسب است

این راکت با طراحی تعادلی یکپارچه و فریم سخت راکتی ایده ال است. با توجه به تعادل خوب و سرعت این راکت، می توانید تهاجمی و دفاعی بازی کنید. این سلیقه شماست. و طبق سلیقه خود راکت انتخاب کنید.

فریم ایزومتری

Light fighter 7000 شکل ایزومتری دارد. در مقایسه با شکل بیضی کلاسیک، تیغه ایزومتری نقطه تماس بزرگتری دارد. این امر به شما کمک می کند که حتی اگر توپ کامل به تیغه برخورد نکرد ضربه قوی باشد. این راکت مناسب بازیکنان نیمه حرفه ای و حرفه ای است. چون قدرت مدل ایزومتری کمتر از شکل بیضی است.

کشش بالا

Light fighter 7000 با نخ های محکم بسته شد ه است. حداکثر قدرت کشش 12 کیلوگرم است. سیم asahway zymax 70 راکت با قطر 0.7 mm می باشد   این مشخصه سیم است که نازک ترین و قوی ترین سیم دنیا را در خود جای می دهد.

دیگر مشخصات

می خواهید این راکت را بخرید؟ حتما کیف ان را هم تهیه کنید تا از راکتتان محافظت شود. این راکت 67.3 سانتی متری است و ترکیب رنگ آبی روشن و مشکی دارد . این راکت زیبا لذت سال ها بازی لذت بخش را به شما می دهد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

نام راکت
Lighte Fighter 7000
سطح بازی
حرفه ای
استراتژی
دفاعی / حمله ای
فضای بازی
سالنی و آزاد
جنس شفت
High Modulus Graphite
جنس فریم
isometric
تکنولوژی
Light Frame
وزن
76 گزم
جنسیت
بانوان
نوع راکت
مسابقه ای
انعطاف پذیری
بالا
بالانس
متوسط
کاور
دارد
زه کشی
ASHAWAY Zymax 70 white
طول راکت
67.3 سانتی متر
توضیحات
سایز گریپ : G2
توان کششی زه تا 12 کیلوگرم
دیدگاه و سوالات (0)