×

دستکش بوکس LIVEPRO مدل LP8600 اندازه 14 اونس

1,800,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

دستکش بوكس LIVEPRO مدل LP8600 محصولی تولید شده با کیفیت بالا از یکی از معتبرترین کمپانی های تولید محصولات ورزشی است که تمامی نیازهای یک ورزشکار را برای انجام تمرینات رزمی یا تناسب اندام بر آورده میکند. 

دستکش بوکس LIVEPRO مدل LP8600

دستکش بوکس وسیله مورد نیاز غالب رشته های  رزمی و رینگی مانند بوکس موی تای کاراته و غیره می باشد که استفاده از محصولی با کیفیت آسیب دیدگی و مصدومیت را به طور موثر و چشمگیری کاهش میدهد.

برند LIVEPORO دستکش LP8600 را با رویه ای با پوشش چند لایه از جنس چرم مصنوعی مستحکم و ضد آب ساخته که برای ورزشکار حس استفاده از محصولی با کیفیت بالا را  به ارمغان می آورد .علاوه بر رویه با کیفیت، داخل چرم با پنبه EPE مقاوم و راحت پر شده که در برابر فشردگی و دفرمه شدن مقاوم است و تمامی تمرینات سخت و پر فشار ورزشکار را بدون له شدگی یا تغیر شکل تاب می آورد. در قسمت انگشت، جهت محافظت از انگشتان در برابر ضربه های سخت و سنگین لایه ای از پنبه با شکل استوانه ای به قطر 1 سانتی متر تعبیه شده که به ورزشکار اطمینان لازم جهت بالا بردن شدت تمرینات را بدون ترس از آسیب دیدگی خواهد داد. جهت راحتی در پوشیدن قسمت مچ دست چسب دستکش طوری طراحی شده که با کف دست قابل باز شدن یا بسته شدن باشد که نیاز ورزشکار را به کمک دیگران برای پوشیدن دستکش از بین میبرد و علاوه بر کیفیت، مقاومت، سلامت و راحتی در استفاده را نیز به ورزشکار هدیه میدهد. 

برند LIVEPRO با تولید دستکش بوکس LP8600 بار دیگر توانایی خود در تولید محصولات با کیفیت و متناسب نیاز ورزشکاران نشان داده و فروشگاه آنیک با عرضه این محصول بصورت اورجینال، با کیفیت و با قیمتی رقابتی اطمینان خاطر ورزشکاران را برای تهیه محصولات با خاطری آسوده فراهم کرده است.

دستکش بوکس LIVEPRO مدل LP8600دستکش بوکس LIVEPRO مدل LP8600دستکش بوکس LIVEPRO مدل LP8600

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
LP8600
وزن
397 گرم
جنس بدنه
چرم طبیعی
طول
28 سانتی متر
عرض
16 سانتی متر
کیفیت
درجه یک
نوع ورزش
بوکس
برند تولید کننده
LIVEPRO
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)