فیلتر نتایج بر اساس :
جستجو براساس دسته بندی
جستجو براساس قیمت
تومان تومان
جستجو براساس برند
بیشتر... کمتر
جستجو براساس رنگ
فیلتر نتایج

صفحه و میله هالتر

میله هالتر ها میله هایی پرکاربرد در ورزش بدنسازی می باشند که استفاده از آن ها می توان حرکات ورزشی مختلفی انجام داده و ماهیچه های بدن خود را حجیم کنید. برای تسلط بر انجام حرکات ورزشی و افزایش قدرت بدنی بهترین گزینه استفاده از صفحه هالتر می باشد. این محصول از جنس فلز بوده که یک لایه روکش بر روی آن قرار گرفته است. این صفحه های رنگی دارای سوراخ هایی با قطر 50 میلی متر بوده و برای باشگاه های خانگی بسیار مناسب می باشد که این سوراخ ها درون میله های هالتر رفته و می توان وزن آن را کاهش و یا افزایش داد. این ابزار ورزشی باعث حجیم شدن ماهیچه های پشت و جلوی بازو می شود. همچنین استفاده از این محصول ورزشی زیبایی اندام را به دنبال خواهد داشت.

صفحه هالتر ها در وزن های 5، 10، 15، 20 و 25 کیلو عرضه می­شوند. ساختار آن از جنس چدن است که روکش پلاستیکی نرم و بادوام ضد حساسیت دارد که در نتیجه به راحتی می‌توان آن ها را تمیز و ضدعفونی کرد. شیارهای روی این صفحه باعث می شود از دست نلغزد و سُر نخورد. صفحه هالترها قابل نصب بر روی میله هالتر و انواع دستگاه­های بدنسازی هستند. برای ساخت وزنه های بیشتر همین صفحات را باید به تعداد لازم استفاده کنید. برای باشگاه های ورزشی پسندیده است که یک ست به ازای هر دستگاه تهیه کنید.

سوراخ­ های کار شده بر این صفحه ها باعث جابجایی راحت تر و گرفتن آسان تر آن ها می­شود. خرید این هالترهای با کیفیت و با دوام نسبت به قیمت آن ها کاملاً به صرفه است. فروشگاه کراس فیت به شما توصیه می‌کند از این مجموعه حتما استفاده ببرید. طراحی شیک و زیبایی این محصول نیز کاملا نظر تأیید کاربر را به خود جلب می‌کند. لطفا موقع انتخاب اندازه صفحه دقت کنید تا برابر با میله هالتر شما باشد.
فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی آنیک دارای تنوعی بی نظیر از انواع میله هالتر و صفحه هالتر در ابعاد و وزن های مختلف و همچنین از برند های مختلف میباشد که شما میتوانید با بررسی اقدام به انتخاب بهترین میله هالتر و صفحه هالتر و خرید برابر با نیازتان تهیه نمایید.
ادامه مطلبنمایش کمتر