فیلتر نتایج بر اساس :
جستجو براساس دسته بندی
جستجو براساس قیمت
تومان تومان
جستجو براساس برند
بیشتر... کمتر
جستجو براساس رنگ
فیلتر نتایج

کفش ورزشی

پوشیدن کفش های ورزشی مناسب برای فعالیت های ورزشی خاص می تواند علاوه بر راحتی فرد، به بهبود عملکرد وی نیز کمک کند و از همه مهمتر در پیشگیری از بروز صدمات مختلف تاثیرگذار است.فعالیت های ورزشی فشار زیادی را بر روی پا، مچ پا و ساق ها وارد می کنند. به عنوان مثال دویدن و پریدن فشاری بر روی پا وارد می کنند که برابر با سه تا پنج برابر وزن بدن است.کفش های ورزشی امروزی متناسب با فعالیت های ورزشی متنوعی طراحی و تولید می شوند. اگر بیش از دو بار در هفته در رشته ورزشی خاصی شرکت می کنید، بهتر است کفش ورزشی مناسب با آن را تهیه کنید. به عنوان مثال کفش ورزشی مناسب برای دویدن، کفش پیاده روی ، کفش فوتسال ، کفش فوتبال ، کفش وزنه برداری ، کفش کشتی ، کفش بدمینتون ، کفش تنیس یا کفش بستکتبال هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

هر رشته ورزشی دارای کفش‌های مخصوص به خود است ولی همه این کفش‌ها در برخی ویژگی‌ها مشترک هستند. کفش‌های ورزشی علاوه بر داشتن خصوصیات معمول در کفش‌های عادی باید دارای ویژگی‌های خاصی نیز باشند. در ادامه به معرفی خصوصیات بسیار مهم کفش های ورزشی اشاره شده است:

- کفش در تمامی قسمت‌ها باید دارای انعطاف باشد.
- دارای استحکام و مقاوت برای جلوگیری از چرخش پا در کفش شود.
- دارای لایه مناسب برای جذب ضربه باشد.

وقتی می‌خواهید یک کفش ورزشی بخرید، به کیفیت اهمیت بالایی بدهید. کفش‌های ورزشی، کیفیت و قیمت‌های متفاوتی دارند. اگر شما یک ورزشکار هستید و مدام از کفش‌هایتان استفاده می‌کنید، بهتر است کفشی با کیفیت بالا و جنس خوب تهیه کنید. شاید قیمت کفش‌های خوب کمی بالا باشد، اما در سلامت نگه داشتن شما دخیل است.از سوی دیگر توجه داشته باشید که کفش‌های ورزشی را هر چند وقت یک بار باید عوض کنید، چون صدمه دیدن نوک آن یا ساییده شدن پاشنه آن می‌تواند سبب بروز دردهایی در پا و کمر شود.

ادامه مطلبنمایش کمتر